leleh

Alla inlägg den 3 december 2010

Av alicia Saur - 3 december 2010 18:26

HeeeJ Borris!


Nu orkar jag överhuvutaget inte bry mig om bloggen mer.. allt är piss, åh, går lix inte att beskriva, Moa & Maya, jaa ni är såå mycket bättre! nu är allt! men sen ser vi ju inte varandra så ofta, men.. Moa var de ett tag sen man såg och MAYA! , de kanske aldrig skulle bli vi 3.. de blir bara jobbigt, men aja, sånt är livet, men har ju massa andra vänner också, men vi måste ju förbättra oss, jag hoppas att ni ser dehär jag skriver nu, och kommentera gärna om inte så vill ni vel äntagligen inte ha med mig att göra! Men snälla VARFÖR! nyss läste jag på Moas blogg, och hon och maya fick 2 biobiljetter!, för nån dans eller vad de var.. typ nått sånt, men asså jaa visst ni kan gå själv men jag menar om ni vill träffa mig såå hör av er, asså ni passar jätte bra ihop, och har gjortt i alla år, men..  de blir lix av. de är de som är BOOORIING! om ni vill ha med mig till stan med er såå visst ..   puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards