leleh

Alla inlägg den 24 december 2010

Av alicia Saur - 24 december 2010 10:07

Heej Borris !


Nu är De julafton och då ska man inte sitta vid datan, utan mysa med familjen , jag sa ju igår att jag skulle minst göra ett inlägg idag, och nu har jag faktisk vilja också, nu ser du ju att jag har ändrat här lite på bloggen hedern haha ingenting att vara stolt för jag bara gissade prövade och de gick, jag ändrade färeger  gjorde länkar och jag blev riktigt nöjd, Nu vet jag hur mna gör, fast ja, jag kna ju inte göra header ändå utan jag bara la till en bild där, och tyckte de vart bra , du om moa läser de här så du behöver inte göra någon ny header till mig, först skulle jag ju heta www.rutigstrummpah.blogg.se men de blev aldrig,  för att de inte gick för jag de blev nå knääppt men nu ska jag mamma och pappa åka till syrran och äta julgrööt , och kolla på film som syrraorna har köpt en tradition! ( stavning) jaja godjul på er iaf!



skriver kankse ett inlägg ikväll vem vet? ;)


puss

Ovido - Quiz & Flashcards