leleh

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Längesen

Av alicia Saur - 18 januari 2011 14:53

Hejsan Borris!


nu var de ett tag sen man bloggade, men förklaringen kan ni ju själv ( inte mkt tid ) Idag har skolan varit dryg , ja som den allatid är, Ny dataor sitter jag mer också, inte en bärbar, pappa har köpt en till mig samuel och isac, en spel data haha som de kallas, pappa vill absolut inte att vi sitter vid hans data och splar spel, eller spel och spel, ( sims ) ;) sen är de vell spotify, asså alla ladda ner grejs,! de gillar han inte, men de är ju bra att ha en fin data som en spel data! en svart! as stor skärm! de gillas ! kan lixom med den nu, kl är nu 3 och jag ska snart äta! om en timme ;)


jaja till saken nu, jag tänker på att lägga ner att blogga, men vill ändå inte! vill verkligen ha någonting att skriva ut på, men en blogg är ju inte direkt Privat! utan alla kan läsa de . om man kan mitt namn elr söker på alicia saur på google,

juste nu sitter jag  och kollar på mobiler, fast varför gör ja de ? sparar ju tillö en systemkamera.. hmm, jaopp. imorgon är de Onsdag, halva veckan typ! x) på fredag ska jag föresten till stan och hämta mina sulor! wiihoo! kommer ta ledigt från skolan! yes,yes,yes ! ska ju inte bara hämta mina sulor utan lite shopping också! när man ändå är där,


nu är min syrra Andréa här! med sitt barn Liam! gulliga unge som river ner alla saker i huset! . undra vilken som ska städa upp de ? ;O .. -.- men ska gå uut ! vi KANKSE syns ikväll!


en gammal bild! roliga minnen! åh saknar! (L)




  

puss hej

 
 
Moa Sved

Moa Sved

18 januari 2011 22:57

Åhh Saknar ! <3 Måste träffas :D <3

http://www.MeBlondii.blogg.se

alicia Saur

19 januari 2011 19:48

alltid

 
Josefine - Valentine

Josefine - Valentine

19 januari 2011 22:37

Svar: Hej! Visst jag kan gärna göra en header om du har lust, maila mig(josefine_carls@hotmail.com)de bilder du vill ha med och skriv lite hur du vill ha headern och om du vill ha med någon text i den och så ska jag se vad jag kan fixa ihop:)Kram!

http://valentine.bloggplatsen.se

alicia Saur

20 januari 2011 18:12

åh,tackar! vi kan säga en dag så kan jag fixa bilder och allt, på tisdag kl 4 ? :) kraam!

 
Josefine - Valentine

Josefine - Valentine

20 januari 2011 18:50

Okej, tisdag kl fyra låter bra, ska försöka komma ihåg att vara vid mailen då:)

http://valentine.bloggplatsen.se

alicia Saur

21 januari 2011 23:11

låter toppen ! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia Saur - 5 februari 2011 19:29

Heej Borris !   Pärlorna har farit bort från naglarna och jag hann inte ta ett kort! :'( men jag har målat om den i grön och lila! halva nageln lila och halva grön . jätte fint! <33 nästan finare, hihi! Men det är bara nagelack så det försvinn...

Av alicia Saur - 4 februari 2011 21:16


Heej Borris!   Imorgon har jag innebandymatch! I krokom, så idag blir det ingen vara uppe kväll inte 1utan snart ska jag sova! haha! efter jag har pakat och skit! men de går ju snabbt! idag har dagen varit en ganska så härlig dag ! Har satt rärlo...

Av alicia Saur - 3 februari 2011 21:54

Hejsan Borris !   Nu har jag äntligen fixat bloggen! piffat upp den lite! har en annan header också, men jag ska ha den här först. När jag blir trött på den här är det bara att byta! ;) men snart ska jag sova skola imorgon, och jag är jätte trött...

Av alicia Saur - 2 februari 2011 22:43

Hejsan Borris !   Nu så Gör Maya en header åt mig, 2 stycken, så om jag bli trött på en så kan jag ju bara byta! En är lila en är tukos ! Vet inte vilken jag ska ta, de blev ju lika fina! ah får se sen, Ja ikväll har jag varit på innebany tränin...

Av alicia Saur - 1 februari 2011 07:26

Hejsan Borris!   åh, jag somnade framför datan igår när jag hållde på att fixa bloggen lite grann, sen så vaknade jag. Jag gick raka vägen upp till min säng! och sov . . Men nu kan jag ju blogga, tror jaaa, eller ja lite grann iaf . jag äter fil ...

Presentation


all slides for a lollipops.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards