leleh

Direktlänk till inlägg 4 februari 2011

Heej hopp!

Av alicia Saur - 4 februari 2011 21:16

Heej Borris!


Imorgon har jag innebandymatch! I krokom, så idag blir det ingen vara uppe kväll inte 1utan snart ska jag sova! haha! efter jag har pakat och skit! men de går ju snabbt! idag har dagen varit en ganska så härlig dag ! Har satt rärlor på mina fina naglar! hmm, önskar att jag kunne tagit en bild, men imorgon efter matchen så ska jag ju självklart att blogga men då kankse jag kan lägga in en bild! men jag vet inte, ( lite svårt att speal innebandy med värsta pling pling naglarna! ahha ja jag kan ju besriva de lite.. hmm jaa först har jag måla de knall grön, sen väntade jag at de skulle torka sen så hällde jag på trälim ? ;X  Sen pärlorna som är i färgen blå,röd,vit,gul,orange och tykosa! det är starka färger och det passar in i den gröna färgen! jaja har också bestället MASSA kläder från HM och Ellos! as ballt, de tänker jag definitift lägga in bilder! jag kan ju säga till när de kommer och så senare! men nus ka jag packa sen ska jag göra mig i ording för sängen! sen sova sött!  Statisktiken går vell sådär! eller vaah vad säger jag ? Februare statistiken är toppen! jätte bra verkligen! wiihoo! men nu ska jag sova! och dehär är mitt sista inlägg . asså sista inlägg jag gör så här! skriver rätt på kommer at ha massa bilder och bajs senare! asså ja ni får se! men jag önskar er alla en trevlig kväll !


   en fin tröja jag tänkte köpa förut men blev inte av vilket jag ångrar nu.


Sov gott. ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia Saur - 5 februari 2011 19:29

Heej Borris !   Pärlorna har farit bort från naglarna och jag hann inte ta ett kort! :'( men jag har målat om den i grön och lila! halva nageln lila och halva grön . jätte fint! <33 nästan finare, hihi! Men det är bara nagelack så det försvinn...

Av alicia Saur - 3 februari 2011 21:54

Hejsan Borris !   Nu har jag äntligen fixat bloggen! piffat upp den lite! har en annan header också, men jag ska ha den här först. När jag blir trött på den här är det bara att byta! ;) men snart ska jag sova skola imorgon, och jag är jätte trött...

Av alicia Saur - 2 februari 2011 22:43

Hejsan Borris !   Nu så Gör Maya en header åt mig, 2 stycken, så om jag bli trött på en så kan jag ju bara byta! En är lila en är tukos ! Vet inte vilken jag ska ta, de blev ju lika fina! ah får se sen, Ja ikväll har jag varit på innebany tränin...

Av alicia Saur - 1 februari 2011 07:26

Hejsan Borris!   åh, jag somnade framför datan igår när jag hållde på att fixa bloggen lite grann, sen så vaknade jag. Jag gick raka vägen upp till min säng! och sov . . Men nu kan jag ju blogga, tror jaaa, eller ja lite grann iaf . jag äter fil ...

Ovido - Quiz & Flashcards