leleh

Direktlänk till inlägg 1 januari 2011

mitt rum och parfymen mm. mm..

Av alicia Saur - 1 januari 2011 15:22

Hejsan Borris!


nu så har jag fixar sladden till kemeran, och papa har lärt mig att ladda in vilket är inte så svårt, men de blev nå knas så vi fick göra på mycket svårare sätt, kopiera skriva nr och skit! Men nu har jag äntligen lärt mig tror jag. jag har redan tagit alla korten så nu är de bara att ladda in, vilket är tur att jag har tagit korten, för min lampa suger på rumet, och då var de ljust nu, ja nu är de jätte mörkt här ute!  men nu ska jag ladda in korten ,, vilket jag hoppas på att de går! men de måste de göra annars så får jag spader!



   


 

     


    




kommer mer bilder på mina syskon vänner mm. mm senare inte idag inte imorogn , kansek nästa dag, men ikväll blir de film tajm, ( alice i underlandet) vi får höras ikväll, nu ska jag säga hejdå till mina kusiner!



puss



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia Saur - 5 februari 2011 19:29

Heej Borris !   Pärlorna har farit bort från naglarna och jag hann inte ta ett kort! :'( men jag har målat om den i grön och lila! halva nageln lila och halva grön . jätte fint! <33 nästan finare, hihi! Men det är bara nagelack så det försvinn...

Av alicia Saur - 4 februari 2011 21:16


Heej Borris!   Imorgon har jag innebandymatch! I krokom, så idag blir det ingen vara uppe kväll inte 1utan snart ska jag sova! haha! efter jag har pakat och skit! men de går ju snabbt! idag har dagen varit en ganska så härlig dag ! Har satt rärlo...

Av alicia Saur - 3 februari 2011 21:54

Hejsan Borris !   Nu har jag äntligen fixat bloggen! piffat upp den lite! har en annan header också, men jag ska ha den här först. När jag blir trött på den här är det bara att byta! ;) men snart ska jag sova skola imorgon, och jag är jätte trött...

Av alicia Saur - 2 februari 2011 22:43

Hejsan Borris !   Nu så Gör Maya en header åt mig, 2 stycken, så om jag bli trött på en så kan jag ju bara byta! En är lila en är tukos ! Vet inte vilken jag ska ta, de blev ju lika fina! ah får se sen, Ja ikväll har jag varit på innebany tränin...

Av alicia Saur - 1 februari 2011 07:26

Hejsan Borris!   åh, jag somnade framför datan igår när jag hållde på att fixa bloggen lite grann, sen så vaknade jag. Jag gick raka vägen upp till min säng! och sov . . Men nu kan jag ju blogga, tror jaaa, eller ja lite grann iaf . jag äter fil ...

Presentation


all slides for a lollipops.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards