leleh

Direktlänk till inlägg 3 januari 2011

Bio.

Av alicia Saur - 3 januari 2011 23:56

hejsan borris!



nu är jag verkligen as trött! håller på att ramla på datan , åoooh ,, jaja, iaf idag kl halv 8 skickade nathalie ett sms till mig, och frågade om jag var vaken, först fattade jag ingenting, men sen så kom jag på att juste, ska ju åka till stan idag och kolla på bio med familjen och nathalie.. jag klev upp familjen fixa sig, och vi åkte runt halv 2 xP HAHA! dryyyg familj, jaja så tog vi massa kort i bilen, sjöng och hållde på. sen när vi var framme tog vi en hamburgare på korvmacken, lite ovanför bion, sen åkte vi ner tog på våra 3 D glasögon och kollade på NARNIA 3 .  as bra film, nathalie var inte med, hon skulle fixa massa annat grejs, jaja sen, iaf så handla vi lite på stna sen såå, ja åkt vi hem, tog massa kort och ååt godis och sjöng, sen så åkte vi påbi ica, då kom mamma på att vi gatt handla, ( imorgon ) sen åkte vi för bi OK Q8 , så kollade pappa om min mobil var där, som var på lagning, Jippie! de var några knappar som inte funka!! sen så hållde jag på att fixa med den, sen så. gick inte knapparna jag blev as arg, ville döda alla lagningsarbetare ellr vad fan de heter jaa, sen fuknkar den och så fnkar den inte, jaa helt galet, men snart blir de fan en ny mobil, jaja, i stan träffade vi på moa! :) var med henne ett tag där sen så skulle jag och nathalie köpa dricka vi gick upp til coop, och köpte ( moa var med ) då tog vi kort där och så den här bilden bland annat,


  

jätte söta, <333


men åh, jag orkar verkligen  inte ladda upp alla bilder jag har tagit idag, får bli imorgon på morgonen, lovar! men nu ska jag sova! och läsa moas bloogg, dååå somnar jag sött!!


puss


 
 
Moa Sved

Moa Sved

4 januari 2011 00:23

Hihi, Nice Pic på oss ;D <33

http://www.MeBlondii.blogg.se

alicia Saur

4 januari 2011 00:25

ohjaa!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia Saur - 5 februari 2011 19:29

Heej Borris !   Pärlorna har farit bort från naglarna och jag hann inte ta ett kort! :'( men jag har målat om den i grön och lila! halva nageln lila och halva grön . jätte fint! <33 nästan finare, hihi! Men det är bara nagelack så det försvinn...

Av alicia Saur - 4 februari 2011 21:16


Heej Borris!   Imorgon har jag innebandymatch! I krokom, så idag blir det ingen vara uppe kväll inte 1utan snart ska jag sova! haha! efter jag har pakat och skit! men de går ju snabbt! idag har dagen varit en ganska så härlig dag ! Har satt rärlo...

Av alicia Saur - 3 februari 2011 21:54

Hejsan Borris !   Nu har jag äntligen fixat bloggen! piffat upp den lite! har en annan header också, men jag ska ha den här först. När jag blir trött på den här är det bara att byta! ;) men snart ska jag sova skola imorgon, och jag är jätte trött...

Av alicia Saur - 2 februari 2011 22:43

Hejsan Borris !   Nu så Gör Maya en header åt mig, 2 stycken, så om jag bli trött på en så kan jag ju bara byta! En är lila en är tukos ! Vet inte vilken jag ska ta, de blev ju lika fina! ah får se sen, Ja ikväll har jag varit på innebany tränin...

Av alicia Saur - 1 februari 2011 07:26

Hejsan Borris!   åh, jag somnade framför datan igår när jag hållde på att fixa bloggen lite grann, sen så vaknade jag. Jag gick raka vägen upp till min säng! och sov . . Men nu kan jag ju blogga, tror jaaa, eller ja lite grann iaf . jag äter fil ...

Presentation


all slides for a lollipops.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards