leleh

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av alicia Saur - 2 januari 2011 20:53

Hejsan borris!



detta blie verkligen ett kort inlägg, måste sova för imorgon ska jag in till stan med en vän och familjen vilken film de blir är ....... de vet som sagt ingen, de får vi se imorgon, har nyss sett på en film som var ganska så bra! först så fatta jag ingenting men sen berätta mamma vad den handlade om, och då kännde jag igen den, vi har den typ hemma, och så har jag fotat lite med min bästa kamera ever! N.o.T men imorgon ska jag ju till stan som sagt ställer veckarklockan på halv 9 ska ju hinna blogga inan jag far, ska lägga in bilder , blah,blah,blah! men innan jag ska sova ska jag äta apelsin! juste fan, Lisen silverdal har gjort en ny header till mig! jätte läcker , inte så mycket grejor på den lixom baar sig själv, jätte nöjjd blev ja! men sen råka jag fixa nå grejs så de blev nån annan  bakrund, men ska ändra de imorgon, vet ju hurman gör så! ( stolt ) ? ..... mhmm, jao, de blev visst inte så kort inlägg ändå.. natuligt bra när kl är 23:09 och man heter alicia saur! men snart så kommer jag glömma göra mellanrum! vi hörs imorgon !


en frän bild jag tog ikväll! jag bjuder!



godnatt bloggnördar! :P


puss  

Presentation


all slides for a lollipops.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards