leleh

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av alicia Saur - 11 januari 2011 15:22

Hejsan Borris!


nu var de ett tag sen jag bloggade men har lixom inte haft tid ( min gamla bortförklaring ) ;) sitter iallafall hos Julia har nys fixat en blogg åt henne den heter www.straycats.blogg.se , kolla in! ;) jaja , Vanna somnade i hennes knä, så Julia gick och la henne i sängen , sitter vid facebokken och musik i örona som alltid! ska iaf åka hem kl 5 halv 6 och spela siims! wiihoo! (: ska köpa godis här i åsarna inann jag ska hem , måste äta något medans jag funderar vilka möbler jag ska ha på sims !haha! idag var de ju iaf andra dagen på skolan! Kul SOM VANLIGT!  joråå men de var en av de bättre dagarna ! även fast vi bara har gått i en dag! ( 2 dagar ) bytte platser på skolan också , sitter vid mina HÄRLIGA pojkar Anton&Anton!  (: haha åh, ja iallafall, så ska jag kanske blogga imorgon, inge mer bloggandet ikväll iallafall för de har jag absolut inte tid med, Men vi hörs,! puss heeej!



en bild på julia sen storsjöcupen!


 


hon i svart hår!


men puss hej!

Presentation


all slides for a lollipops.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards