leleh

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av alicia Saur - 1 februari 2011 07:26

Hejsan Borris!


åh, jag somnade framför datan igår när jag hållde på att fixa bloggen lite grann, sen så vaknade jag. Jag gick raka vägen upp till min säng! och sov . . Men nu kan jag ju blogga, tror jaaa, eller ja lite grann iaf . jag äter fil och flinger! vilket inte är intresant! Ja idag är det dryyga tisdagen! .. Jag vet inte vad jag ska göra efter skolan heller! vill vara med nån men vet inte vem , kanske göra läxar blogga ? .. antagligen lika dryg tisdag som vanligt! och varje frukost jag äter fil ? jag har värden mag knip! .. men inte när jag äter gröt ? .. ah jag vet inte, men jag tror Sandra ska göra nån header till mig, men hon loggade bara ut igår när jag skcikade bilder, jahaa? .. men nu ska jag sätta hit en fin bild! efter det ska jag ändra namn! och de ska jag ha på min blogg header också! (. Men vi hörs!


   



Min fina kusin! jag har den som profilbild på bloggen här! det är inte jag bara så att ni vet! ;) den är bara så underbart fin! I  LOVE YOU CHALOTTE !  ♥  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards