leleh

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av alicia Saur - 2 februari 2011 22:43

Hejsan Borris !

 

Nu så Gör Maya en header åt mig, 2 stycken, så om jag bli trött på en så kan jag ju bara byta! En är lila en är tukos ! Vet inte vilken jag ska ta, de blev ju lika fina! ah får se sen, Ja ikväll har jag varit på innebany träning! gick as bra! Även fast jag inte har varit där på jätte länge pågrund av skidåkningen! . jaja ska vara med på innebandy matchen på Lördag iaf, då kommer jag att fota! och lägga upp på bloggen så kolla in här mer gånger, såg att de var 10 stycken som kollade, igår, ? .. men jag gjorde bara 1 inlägg och nån rubrik! inget intresant! Jaa, nu väntar jag på Maya som gör mina 2 header! Jag måste bli bättre på att börja blogga! verkligen! me  jag hörde något tips från FOKI att ha mycket bilder, fina bilder, då får man många kommentarer, typ ååh vilken fin bild , blah blah blah ! .. Jaa, men jag gör ju direkt motsatsen ! men de blir senare när min systemkamera kommer'! wiiiihooo! :)

Men nu ska jag snart sova! efter jag har satt in headern, lägger upp det headerna på bloggen här imorgon! eller nu / snart!  Ja vi syns imorgon .. hoppas jag!


Puss Hej

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards