leleh

Direktlänk till inlägg 25 december 2010

Julen är över.

Av alicia Saur - 25 december 2010 14:40

Heej Borris!


Imorse har jag och halva familjen kollat på Bilar! asså blixten mcqueen! mamma tycker de är bra, och de är snat den är ju rätt verkligen, de handlar inte gämt om att vinna! Och första gången jag såg den tyckte jag att den var sorlig, att de jaa! nä min brosa Johannes som nyss fyllt 19, tyckte den också var bra! han som är så negativ med allting! Jaa den är så snn, jag Ladugården larmade ocj Johannes gatt ju gå ut, juste har jag berättat på bloggplatsen.se att vi har robot som mjölkar! nä de tror ja inte att jag har, ska väl gå ut ta ett kort elr flera så får ni se! ;) men inte jusrte nu idag, för idag är de en slppdag, ska tillbringa kvällen med Julia, sara och kankse moa! kolla på film , äta godis och mysa! (: , men juste Min syrra och hons kille ska ju komma, och dela ut jul klappar !oo alla juklappar är ej öppna har ju annt som jag inte har fått än , vänner, släkt! men idag ska jag dela ut mina vänners julklappar! de blev ju en liten försening! men kul att få efter  också!    Min syrra fick en julklapp av peter! och en iphone tror ja de var.. Xd Vet ju vad ska ska göra för inlägg senare,, jo jag vet! hmm,Min syrras kille peter ahlberg! och hans dolarstore,  jaa! haha jo men igår var han här och Andréa (min syrra) och Liam (  deras barn) här.. Jätte trevligt fick ta massa kort med systemkamera !ååh vilka fina bilder! oxh liam som är 1 år som älskar kulorna som hänger i granen, jo iaf här kommer ett inlgg om peter ahlberg! ;)  men jag vill bertta en sk, fan vad de blir rader! känner mig redan piggare på min blogg, headern gör mycket! Ett inlägg ommer egter detta inlägg ( 10 min )



puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alicia Saur - 5 februari 2011 19:29

Heej Borris !   Pärlorna har farit bort från naglarna och jag hann inte ta ett kort! :'( men jag har målat om den i grön och lila! halva nageln lila och halva grön . jätte fint! <33 nästan finare, hihi! Men det är bara nagelack så det försvinn...

Av alicia Saur - 4 februari 2011 21:16


Heej Borris!   Imorgon har jag innebandymatch! I krokom, så idag blir det ingen vara uppe kväll inte 1utan snart ska jag sova! haha! efter jag har pakat och skit! men de går ju snabbt! idag har dagen varit en ganska så härlig dag ! Har satt rärlo...

Av alicia Saur - 3 februari 2011 21:54

Hejsan Borris !   Nu har jag äntligen fixat bloggen! piffat upp den lite! har en annan header också, men jag ska ha den här först. När jag blir trött på den här är det bara att byta! ;) men snart ska jag sova skola imorgon, och jag är jätte trött...

Av alicia Saur - 2 februari 2011 22:43

Hejsan Borris !   Nu så Gör Maya en header åt mig, 2 stycken, så om jag bli trött på en så kan jag ju bara byta! En är lila en är tukos ! Vet inte vilken jag ska ta, de blev ju lika fina! ah får se sen, Ja ikväll har jag varit på innebany tränin...

Av alicia Saur - 1 februari 2011 07:26

Hejsan Borris!   åh, jag somnade framför datan igår när jag hållde på att fixa bloggen lite grann, sen så vaknade jag. Jag gick raka vägen upp till min säng! och sov . . Men nu kan jag ju blogga, tror jaaa, eller ja lite grann iaf . jag äter fil ...

Ovido - Quiz & Flashcards