leleh

Alla inlägg under januari 2011

Av alicia Saur - 1 januari 2011 13:06

Hejsan igen Boriis!


Nu tänkte jag berätta vilken parfym jag använde, och kommer ha livet ut, ( kankse inte ) men den luktar så fruktansvärt gott! Vanilj, de hör man ju på namnet, men men min första parfym var Can-Can, sen andra parfymen jag använda var chirstina aguliera, sen paris hilton, den luktade bäst, men tog slut, sen hitta jag den inte någonstns men, man får pröva å¨nytt, och nu så hitta jag Vanilla Blues i stan. vad den kosta säger jag inte . ;) haha! som sagt går de inte att ladda bilder från google och lägga ut den, men de går med andra bilder som jag har tagit, jo okej, jag tar väl ett kort på parfymen senare! pappa ska baar hitta sladden till kameran!


kommer snart igen !


puss


Av alicia Saur - 1 januari 2011 11:41

Hejsan Borris!


igår så satt jag ju inte vid datan...  nej nej.. ? ;) glömde att blogga, men chatta bara med vännner lite gran, men nu så har jag städat mitt rum! vänta, jag kom på en sak nu, ajg ska ta kort och ladda in . Hah som sagt dehär blir ett  väldigt kort inlägg. efter dehär inlägget så ska jag skriva om den parfym jag använder, men nu ska jag ta kort! så de korten kommer efter parfyminlägget ! ;)


puss

Presentation


all slides for a lollipops.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards