leleh

Alla inlägg den 3 november 2010

Av alicia Saur - 3 november 2010 18:35

Hejssan, nu sitter jag framför TV som alltid typ på kvällarna, äter en apelsin och gosar med kissen, på TV äre sonnys chans. jaa de var min kväll lixom, 2 rader? haha, men nu har halva veckan gått på lovet , fast helgen också förståss, men ikväll är de ju bone söker fru!! Skojj! jag och Moa tog ju lite kort med hennes kamera systemkamera! jaa här är en bild, men näpp nu ska jag messa nån rolig! ;)



  



puss hej

Av alicia Saur - 3 november 2010 13:07

Hejsan, igen nu ska jag ladda upp bilder så ni kankse kan få veta hur jag ser ut iaf, ni som inte har sett aliicxx bloggen, är kommer de :


                              



inte bästa bilderna jag har men, ni får nöja med att ni ser hur hemskt snygg jag blev. :)


puss hej


Av alicia Saur - 3 november 2010 12:35

hejsan på er alla glada. just nu sitter jag och lyssnar på Ferige , so allatid musik på när de gäller data. ja jag kan ju berätta om igår och vad o kommer hända idag ! igår så var jag, Maya och MOa med massa folk på bn hade verkligen roligt för de är vell de är när man är med Moa & Maya! Och några till förståss, sen så gick jag, Maya & Moa in kollade på beck, sen gick vi ut igen och var med massa folk igen såå vi var ute ett tag också sen så gick vi in för de andra skulle typ hem så då gik vi in och kollade på bröllopsfotografen, sen klassfesten då var kl halv 4 . sen så vakna vi jag hittade en film vi hade letet efter länge nog, en rysare, den handlade om ett sjukhus och så , kolla på youtube, om ni vill veta mer om den, den heter iaf från andra sidan, riktigt läääskiig , elr jag man spratt med på typ 2 gånger men asså själva filmen. aja, vi kollade på den sen städa vi udan allt gdis skit  jag föresten bytt mobil med Moa, ska köpa hennes, för 1000 kr :) hihi! men vi får höras senare mot dagen, inte för jag är så säker på att jag kan blogga senare med iaf, vi får hoppas. :) Puss på er alla!



puss hej !




en bild på filmen , kom igen den var riktigt br kolla på youtube och köp elr låna filmen förfaaan! :)




   


liten bild xD




puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards