leleh

Alla inlägg den 17 november 2010

Av alicia Saur - 17 november 2010 15:33

Heej Borris! 


Idag har skolan varit som vanligt, orkar intre berätta vad vi har haft men dehär blir ett väldigt kort inlääg har inte så mycket tid nu heller, ! xD men bloggar sen ikväll troro jag lovar ingenting, men senare mot kvällen så ska jag bada med Evelina , sen på innebandyträning.. Skitt skoj kväll asså menmissar ju Bonde söker fru, x) men de är väl nån jävla repris nångång, men nu ska jag och Evelina kolla in Erika i hennes lilla hus! hihi ! skrämma henne! hihi! :) hon kommer att bli skräckslagen, ;) aajaa, berättar senare mot kvällen som sakt,och så har jag ju tillbaka min gamla mobil , så vet ni de också,



en bild, måste man ju ha förfaan, och desutom vill jag ju att Moa Sved ska börja blogga igen ! www.meblondii.blogg.se  !


 


älskar dig





puss hej



Ovido - Quiz & Flashcards