leleh

Alla inlägg den 26 november 2010

Av alicia Saur - 26 november 2010 20:47

Hej, som sakt inte ofta jag bloggar, har lixom inte haft tid, som jag gämt har som bortförklaring.. men skit i de nu, nu ska man har kul! När man är sjuk. ligger i sin säng utan mat, inge godis heller för den delen, sjuk! varför finns ordet sjuk! varför finns de igentligen! de borde baar finnas Friska , de ordet, vem fan har uppfunnat grejen sjuk! åååg jag bli glaen, , jaa! nu har jag pratat ut, riktigt odentligt, immorgon är de första advent! ellr vänta nu, då var väl på söndagen?! åh, att vara sjuk är verkligen inte bra! men de positiva i de... juste de fanns inge positift i de!   Men iaf imrogn är de LÖRDAG! och renare sakt jul skyltning. yoy så kul! jag ska dit , även om jag är magsjuk eller vadfan jag är, inte för att jag är magsjuk men jag mår inte bra, snorig ont i halsen, huvevärk, ont i tårna , broing människa!! fast allt har förbättras! men ännu inte riktigt frisk, de betyder alltså att jag har varit hemma från skolan, vilket är skönt, men störande! missa ju halva matteboken på skolan! ja mina klasskompisar vill ju alltid tävla såå ja visst, jag ligger under nu renare sakt, ... men åh vad jag babbalar, kanske är de bra att prata av sig till min goda vän bloggen! juste nu var de ju IDOL! åh kl 21:03 men åh då har jag missat de fansakpet, slösa ju bara bort massa tid på den här bloggen, känns ändå skönt! fast.. måste soovaa! så jag blir pigg imorgon,¨åh jag vill ha en godis bit i min hand! men de ville inte mamma för hon skulle koka grynost tills imorgon på jul skyltningen! fast.. de slipper ju jag göra de, och de är ju faktisk min skolresa, men vadfan jag är sjuk! .. usach nä nu ska jag ta en cider och ta ett bad och kyla ner mig, eller renare sakt värma upp mig!



( låångt inlägg) dock missat idol!!!!!!! :@



Inte puss hej  ! åååh

Ovido - Quiz & Flashcards