leleh

Alla inlägg den 9 november 2010

Av alicia Saur - 9 november 2010 14:21

Hej Borris! ♥




De var länge sen man skrev här, ar helt enkelt inra haft tid, nu pratar vi inte mer om du, skolna har varit toppen vilket de inte brukar vara, men igår känndes de uselt, jag vill ha JULLOOV NU!!!!!!! men men, imorgon är typ de halva veckan, ! mina planer för veckan är inte så stora, imorgon är de innebandyträning, och på torsdag ska jag vra med Julia, på fredag blir de kompis och sova över säkert, de bruka bli de på fredagar, för jag typ tränar varje dag så här typ


måndag: innebandyträning med Pia,

Tisdag: Skidträning:

Onsdag: innebandyträning.

Torsdag. Skidträning.

Frdag kompis? typ läxor, sen är de helg och på

söndag: Cumia, innebandy träning,


asså 2 dagar för ledighet, en för läxor och skit, sen på fredagen, kompis typ en dag?! ska mitt fucking liv vara såhär?!. .., aja, så är de, men nu ska jag typ äta, chilla vidare i mitt hem, vi görs, vet inte om jag kna blogga imorgon, elr om jag orkar men de gör jag nog,




puss hej! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





en bild!





älskade Liam, är stolt att vara moster åt dig!   

Ovido - Quiz & Flashcards